niedziela, 15 kwietnia 2012

Pamiętniki wampirów



Jeżeli chodzi o serial jest on jednym z moich ulubionych, (chociaż zrobiłam sobie w tym roku przerwę). Postacie, aktorzy, wątki – super. Później dowiedziałam się, że jest książka., to myślę „ o super, przeczytam”.
Książka Pamiętniki Wampirów mnie, szczerze powiem, – zawiodła. Czytałam i czytałam i nic. Przeczytałam jakieś 300 stron i przestałam, bo już dalej nie mogłam. Zawsze byłam zdania, że książka jest lepsza od filmu czy serialu, ale tu tak nie jest. Trzymałam tą książkę (przyjaciółki) z rok, bo po prostu nie mogłam jej skończyć i tak jej oddałam nieprzeczytaną. Nie wiem, dlaczego mi się nie spodobała, może przez to, że pierwsze zaczęłam oglądać serial. Może kiedyś do niej powrócę i jeszcze raz od początku przeczytam.
Serial jest wciągający, polecam.
Koniec.


PS. Mam do sprzedania 2 część Pamiętników Wampirów.

1 komentarz:

  1. Hej. Dzięki za recenzję Pamiętników Wampirów. Być może przeczytam aczkolwiek nic nie obiecuję xd Oglądając twojego bloga zauważyłem, że również bardzo pokochałaś Igrzyska Śmierci. Świetnie się składa, właśnie dziś postanowiłem dodać recenzję pierwszej części (drugą dopiero zacząłem c: ). Jeśli jesteś zainteresowana to serdecznie zapraszam do mnie: extinctdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń